Tuotekampanjat

Tarvitseeko tuotteesi tai palvelusi tilaajia tai uusia asiakkaita?

Tee tuotteesi tai palvelusi tunnetuksi Lysti -kampanjan avulla!

Lysti -kampanjapaketit soveltuvat tuotelanseerauksiin, uuden palvelun julkistamiseen, tai jo olemassa olevien palveluiden markkinointiin.

Ennen kampanjan aloitusta on tärkeää tehdä selväksi kaksi perusasiaa:

1. Minkä tavoitteen haluat saavuttaa kampanjallasi ?
Näkyvyys, tunnettuus, myynnin kasvu, suorat tilaukset, osallistujia tapahtumaan tai messuille.

2. Kuinka paljon haluat laittaa varoja kampanjan tekemiseen?
Kerro summa, jolla kampanjasi haluat toteuttaa ja me neuvomme, miten saavutat parhaimman tuloksen budjettisi rajoissa. Myös pienillä summilla saadaan toteutettua kampanjoita, sinulla ei tarvitse olla montaa tuhatta euroa tehdäksesi jo jotain! 

 

Valmiit kampanjapaketit:

Lysti 1
Tuotekampanjat 1Asiakas haluaa saada uuden tuotteen asiakkaidensa tietoon ja samalla saada suoria tilauksia. Asiakkaalla on jo valmis asiakasrekisteri, jota voidaan hyödyntää.

Hinta: 450 e

  1. Tehdään/otetaan tuotteesta kuvat ja kirjoitetaan teksti mainosta varten.
  2. Tehdään Email-kirje ja postitus asiakasrekisterissä oleville asiakkaille ja esitellään uusi tuote.
  3. Lisätään tiedot ja kuvat Facebook -sivuille ja järjestetään kilpailu, jossa voi voittaa kyseisen tuotteen. Lisätään myös tiedot, mistä tuotetta pääsee suoraan tilaamaan.
  4. Tehdään Google Adwords tai Facebook -mainonta kampanjan ajaksi, jolla tavoitellaan myös uusia asiakkaita.

 

Lysti 2
Tuotekampanjat 2Asiakas haluaa saada uusia tilaajia/asiakkaita jo olemassa olevalle palvelulleen. Kampanjaa varten tehdään email-postitus uudelle kohderyhmälle, Facebook-aineistot ja kampanja-sivusto, sekä Adwords mainonta kampanjan ajaksi.

Hinta: 800 e

  1. Tehdään palvelusta mainokset ja kehitetään palvelun ilme houkuttelevaksi ja selkeäksi.
  2. Tehdään Email-kirje ja postitus, jota varten hankitaan uusi asiakasrekisteri palvelun kohderyhmälle (300 kontaktia).
  3. Tehdään kampanjasivusto, jossa on kaikki tarpeellinen tieto tuotteesta ja tilausmahdollisuus.
  4. Lisätään tiedot ja kuvat Facebook -sivuille.
  5. Tehdään Google Adwords -mainonta kampanjan ajaksi, jolla tavoitellaan uusia asiakkaita.

 

Lysti 3
Tuotekampanjat 3Asiakas haluaa informoida vanhoja asiakkaitaan ja saada uusia asiakkaita uudelle tuotteelleen. Lisäksi tarvitaan aineistot messuille sekä tuotelanseeurauksiin. Kampanjaa varten tarvitaan myös uusi asiakasteri.

Hinta: 2200,00 e

  1. Tehdään palvelusta mainokset ja kehitetään palvelun ilme houkuttelevaksi ja selkeäksi.
  2. Suunnitellaan messumateriaalit ja aineistot valmiiksi messumateriaalien tilausta varten.
  3. Tehdään Email-kirje ja postitus, jota varten hankitaan uusi asiakasrekisteri palvelun kohderyhmälle, sekä käytetään vanhaa rekisteriä. Kutsutaan asiakkaat messuille tai tuotelanseeraukseen.
  4. Tehdään kampanjasivusto, jossa on kaikki tarpeellinen tieto tuotteesta ja tilausmahdollisuus.
  5. Lisätään tiedot ja kuvat Facebook -sivuille ja järjestetään kilpailu tuotteeseen liittyen.
  6. Tehdään Google Adwords -mainonta kampanjan ajaksi, jolla tavoitellaan uusia asiakkaita.

 

Lysti-kampanjapaketin voi koota myös seuraavista osista tarpeen mukaan:

Kampanjasivusto
Nettiin tehtävä sivusto, jossa esitellään kaikki oleellinen tieto tuotteesta tai palvelusta, jota markkinoidaan. Myös tilausmahdollisuus ja kontaktitiedot.

Facebook -sivusto
Koko Facebook-sivuston luominen tai esim. tuotelanseerauksen yhteydessä kampanjaa varten tehty Facebook-materiaali. Kuvat, tekstit ja mahdolliset tapahtumien -luonnit.

Facebook -mainonta
Maksullinen Facebook -mainonta, joka toteutetaan Facebook-sivuston lisäksi. Mainonta laskutetaan klikkauksten perusteella ja sille voidaan säätää oma budjetti.

Suorapostitus
Paperinen mainoskirje oikealle kohderyhmälle. Painatus ja postituskustannukset määräytyvät kohderyhmän laajuuden mukaan.

Email -postitus
Sähköpostilla lähetettävä mainoskirje kohderyhmälle.

Asiakasrekisteri
Mikäli asiakkaalla ei ole omaa valmista asiakasrekisteriä, luodaan sellainen kohderyhmän mukaan. Asiakasrekisterin hinta riippuu sen laajuudesta ja siitä kuinka monta kontaktia halutaan tavoittaa.

Google Adwords -hakukonemainonta
Maksullinen mainonta, jossa Goolelle maksetaan mainosrahaa. Mainontaa varten määritellään budjetti ja maksetaan klikkausten mukaan.

Lehtimainonta
Lehtimainontaa kohderyhmälle sopivassa lehdessä. Lehtimainonnan kustannukset määräytyvät kunkin lehden mainoshinnaston mukaisesti.

Messu- tai tapahtumamateriaalit
Messumateriaalit voivat pitää sisällään esim. koko messuostaston suunnittelun (roll upit, banderollit...) tai vaikka messujakotuotteiden suunnittelun (kynät, rintanapit...).

Onko tuotteellasi tai palvelullasi jo oma logo/tunnus, pakkaus ja konsepti valmiina? Jos ei ole, niin nekin voidaan suunnitella ja luoda osana kampanjaa. 

Kampanjan eteneminen

  1. Asetetaan tavoitteet, jotka kampanjalla halutaan saavuttaa.
  2. Suunnitellaan ja toteutetaan mainokset eri mediohin.
  3. Hankitaan oikeat mediatilat (Lehtimainosten paikat, Google Adwords -mainonta, jne.).
  4. Julkaistaan ja lähetetään mainosmateriaalit.
  5. Mitataan kampanjan tehokkuus ja katsotaan ollaanko saavutettu tavoitteet.

Ota yhteyttä ja suunnitellaan tehokas kampanja palvelullesi! Soita Katrille 050-572 3388, lähetä postia katri@mustikkamaa.fi tai lähetä viesti yhteydeottolomakkeen kautta.

 

FAQ

Entä jos en halua mitään näistä valmiista paketeista ?

Meiltä voi tilata myös täysin kustomoidut kampanjapaketit, tee tarjouspyyntö tai soita ja suunnitellaan tarpeitasi vastaava kampanja.

Tuotekampanjat