The Pile of Rock Tour - konsertin markkinointi

The Pile of Rock Tour kiertue toteutettiin kolmena päivänä Helsingissä, Turussa ja Tampereella. Esiintyjinä nähtiin mm. Brittirockin veteraani Dave Edmunds, kulttimaineen omaava Johnny Legend sekä nuoremman polven rockabilly bändi RelaxTrio.

Mustikkamaa Design ja Blues Alive tapahtumatuottaja toteuttivat yhdessä kiertueen markkinoinnin. Blues Alive hoiti itse mainospaikkojen varauksen ja Mustikkamaa Design suunnitteli, sekä lähetti aineistot kaikkiin tarvittaviin medioihin. Ensimmäiset aineistot tehtiin jo hyvissä ajoin tammikuussa, kun itse tapahtuma oli huhtikuussa.

Tapahtuman suunnittelu ja toteutus: Blues Alive/Pekka Johansson
Markkinointimateriaalien suunnittelu: Mustikkamaa Design/ Birgitta Haapalehto ja Katri Kiero

Konserttia markkinoitiin monessa eri mediassa:

  • Blues Alive omat nettisivut
  • Blues Alive Facebook -sivut
  • Turun Sanomat
  • Logomon näyttötaulut ja nettisivut
  • Juliste + Flyer
  • Mobile printti+netti -Turun alueen tapahtumalehti
  • Blues News -suomalainen blues lehti
  • Big Beat - rock and rollin ja rockabillyn erikoislehti
  • Lippupisteen nettisivut + ystävänpäiväkampanja lehti
Lue myös artikkeli Onnistunut tapahtumamarkkinointi.

 

The Pile of Rock Tour

Kaikki kirjoitukset:
Viivakoodin tekeminen 8.08.13
Miten estää Drupalin roskaposti 28.06.13
Näin tehdään Favicon 2.06.13
The Pile of Rock Tour - konsertin markkinointi 3.04.13
Onnistunut tapahtumamarkkinointi vaatii hyvää suunnittelua 2.04.13
Ilmainen pullovektori 4.01.13
Turvallinen WordPress sivusto 11.12.12
Mustikkamaan kalenteri 2013 6.11.12
Yhdistyksen graafiset materiaalit 27.03.12
Yritysilmeen vaikutus toimintaan 27.03.12